Operations Manager

Operations Manager

 

Vor klient søger en ambitiøs Operations Manager, med store planer for fremtiden. Nyder du at skabe nye relationer og tilbyde kompetent faglig sparring? Kan du se dig selv i et spændende job med mulighed for at gøre en forskel?

Med reference til- og i tæt samarbejde med CEO, får du det samlede ansvar for at optimere virksomhedens processer, ud fra hver enkelt opgave. Det giver en meget varieret hverdag, da ingen opgaver er ens. Det er vigtigt, at du kontinuerligt formår analysere dig frem til hvordan man bedst håndterer hver enkelt opgave. 

I dagligdagen kommer du til at have stor berøringsflade med virksomhedens øvrige medarbejdere. Du skal dermed kunne sætte dig ind i virksomhedens drift, med henblik på at supportere ledere, medarbejdere og kunder i henhold til den daglige drift og herved understøtte høj effektivitet. 

Dine primære opgaver vil være:

  • Bevare overblikket over virksomhedens økonomi og budgetter (ikke som revisor)
  • Rapportering, fakturering og daglig driftsadministration
  • Besvarelse af henvendelser fra kunder og samarbejdspartnere
  • Tilbudsberegning af opgaver
  • Styring af projekter fra opgavestart til opgaveslut
  • Koordinering af medarbejder- og leverandører ressourcer
  • Koordinere med leverandører- og kunder i forhold til leveringer og deadlines
  • Sikre kvalitets -og leveringssikkerhed
  • Ajourføre lønninger og registrering af fravær
  • Drift og optimering af lager
  • Anvendelse og udvikling af IT-system

Som person er du:

Du står fast, og evner at samle folk – afhængig af hvad situationen kræver. Du er en dygtig koordinator, og har gode kommunikative og administrative evner, og er fleksibel i forhold til din arbejdstid, da du skal påregne overarbejde i forbindelse med større ordrer. 

Din tilgang til opgaverne er struktureret, og du formår at eksekvere og få tingene gjort i den rigtige rækkefølge. Derudover skal du i høj grad være selvkørende og have blik for detaljen uden, at miste overblikket, samt overholdelse af deadlines. 

Dine kvalifikationer:

Stillingen er nyoprettet, og vi er på udkig efter en profil, der både personligt og fagligt passer ind i vores team. Din uddannelse er derfor ikke ligeså vigtig som den erfaring du har med i bagagen. 

Vi tilbyder:

Et udfordrende job, hvor det vil være dig, der sætter retningen for teamet og tager initiativet til at udvikle vores produktion med udgangspunkt i din erfaring. 

Stillingen kan hurtige udvikle sig, såfremt du er den rigtige person. 

Der tilbydes en god løn efter kvalifikationer, pensionsordning mv. 

Interesseret?

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning og CV til job@imc-consulting.dk. Bemærk, at du herefter modtager et autosvar. Vi håndterer ansøgningerne løbende. 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte IMC Business Consulting på tlf. 53 73 17 60

Comments are closed